Telefonos ügyfélszolgálatunk Hétfőtől-Péntekig 9-15-ig érhető el. 0630-128-3830

GYIK

🛒 Vásárlás menete

Hogyan tudok vásárolni az egeszseg-webshop.hu oldalán?

  1. Válassza ki a kívánt terméket, majd kattintson a „Kosárba” gombra.
  2. A „Kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti a kiválasztott termékeket.
  3. Kattintson a „Pénztár” gombra, majd adja meg a szükséges szállítási és számlázási adatokat.
  4. Válassza ki a kívánt fizetési módot, majd erősítse meg rendelését.
  5. Rendelését regisztráció nélkül is leadhatja.

💳 Fizetési lehetőségek

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

  • Bankkártyás fizetés: OTP SimplePay, BARION a rendelés leadásakor
  • Banki előreutalás: A rendelés visszaigazolását követően utalja el a végösszeget a megadott bankszámlaszámra.
  • Utánvét: A csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával fizethet.

🚚 Szállítási információk

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?

  • Raktáron lévő termékek esetén a szállítási idő 1-5 munkanap. Csomagautomatába történő kézbesítés esetén a szállítási idő 1-2 munkanappal megnőhet.
  • Amennyiben a termék nincs raktáron, kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot a várható szállítási idő egyeztetése céljából.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • A szállítási díj GLS házhozszállítással 1.890 Ft.
  • 50.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.

Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?

A rendelés visszaigazolását követően e-mailben elküldjük a csomag nyomkövetési számát, amellyel a futárszolgálat weboldalán követheti nyomon csomagja státuszát.


🔄 Termékvisszaküldés és csere

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

  1. Kérjük, jelezze visszaküldési szándékát ügyfélszolgálatunknak e-mailben vagy telefonon.

  2. Csomagolja vissza a terméket eredeti, sértetlen csomagolásában és adja meg bankszámlaszámát, ahova a vissza tudjuk téríteni a rendelés össegét.
  3. Küldje vissza a terméket a következő címre:

        Bio Kuckó Kft
        Cím: 7100 Szekszárd, Kossuth u. 13-15.

  1. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha a termék hibás vagy sérült.
  2. A visszaküldött termék beérkezését követően 14 napon belül visszatérítjük a vételárat.

Hogyan működik a termékcsere?

  • Amennyiben másik terméket szeretne, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak.
  • A visszaküldött termék beérkezését követően az új terméket 1-5 munkanapon belül kiszállítjuk, amennyiben van raktáron a termékből.

❌ Elállási jog

Milyen feltételekkel élhetek az elállási jogommal?

  • A termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól.
  • Az elállási szándékot írásban kell jelezni ügyfélszolgálatunknak.
  • A terméket az elállási szándék jelzésétől számított 14 napon belül vissza kell küldeni.
  • A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
  • A termék vételárát a visszaküldött termék beérkezését követően 14 napon belül visszatérítjük.

Milyen termékekre nem vonatkozik az elállási jog?

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése alapján az elállási jog nem gyakorolható az alábbi termékek esetén:

  • Egészségügyi, higiéniai okokból testnedvvel közvetlenül érintkező termékek esetében amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhetők vissza. Ilyen termékek különösen: pl. vércukormérők, tesztcsíkok, ortézisek, harisnyák, szoba wc-k, wc magasítók, fürdető eszközök, inhalátorok, párnák, lepedők, antidecubitus eszközök, matracok, talpbetétek és lábvédők, haskötők.
    Kivéve a bontatlan, sérülésmentes egyedi csomagolású termékeket.
  • Egyedi megrendelésre készült termékek.

📞 Ügyfélszolgálat

Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?


Reméljük, hogy a fenti információk segítenek eligazodni webáruházunkban. Amennyiben további kérdése van, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.